Pages

Saturday, September 18, 2010

Kata2 Ustaz..

Masa belajar mmg masa paling mencabar, ttp itulah masa paling menyeronokkan bg yang ingin sampai puncak kejayaan dalam hidup. Kerana tiada kelazatan melainkan setelah kerja keras, setelah keletihan. (Murabbi-ku U.Ali Fathollah Harun) akn ku ingat.


Adakah aku masih ingat lagi kate2 ni..erm.....


apelah nak jd ni..!
..org duk harapkan kta utk mbawa satu perkara yg bermanfaat utk mrk..
tp duk leka kat tempat orang.

apelah nak jd hang nii..

Aku-"yeerrrrrr...mulai ri ni aku akan merubah dan terus berubah untuk Kebaikn ummah ni..

Boss-Baguslahhh.. jangan cakap jee,tp hang mesti berusaha sungguh2..tengok mcm bidin, dah tahun 4 kat jamiah eman..
..jangan cepat mengalah, pabila di landa kesusaha blaja ni..mmg lumrah susah senang nii.. hang bru je sampai kat yaman ni,x kan nak mengalah..ish3

Aku-ok5..aku akan Berusaha sungguh3,i.Allah dan akan mmbawa kekuatan utk ummah ni..

Boss-Baguslah..kmi sentiasa Doakn Hampa.. Teruskan Perjuangan,
Allah swt x sia2 kan org blaja agama ni..ingat jaga Ibadah dgn Allah,d situlah terletaknya Kekuatan..jgn Lupa bangun utk Qiamulail..

Aku-Trima kasih,i.Allah ana usaha semmpu diri ni..

Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah (pula) kamu bersedih hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi (derajatnya), jika kamu orang-orang yang beriman. (QS. 3:139)

No comments:

Post a Comment